Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

March 29, 2009

Earth Hour

3 Komen


Earth hour dah berlaku seketika tadi.... rasa besh lak kalau semua bergelap2 nie... rasa nyaman ja hidup nie..tanpa digangu owank laen... seronok nie klu kacau budak-budak laen... len kali nak tutup suiz utama la...biar satu kampus gelap.....xda sapa tahu kita uat per?

xsampai 8.30 lagi nie..dah ada owank semangat p tutup lampu... aku pelik la.. asal la ttba tutup lampu niee.... <-- luper daa yg earth hour..hehe ->>

yang xtahannya ada sorang budak nie semangat sampai nak be**k pown dia tutup lampu... x ke kelam kambut jadinya dalam toilet tue... tp xpe aku respect dia bersemangat waja..hahah.. tahniah2... anda berjaya menunjukkan yang anda sygkan bumi tercinta nie... huahau..


ada lak kisah budak nie.. lampu tutup tp still la bukak ladtop kan..ye la ladtop bukan sejenis lampu pown...xpe la... tapi yang peliknya dia tgk screen ladtop ja time gelap.. bwekkk....bwekk... hahaha... apa pasal tue..huhu.. cian dia... <-- g telan panadol la weyh..huhu... dalam keadaan gelap nie mata dah la xnampak... so, yg nampak jelas time tue katil jaa... hape lg... kapal terbang pown lending kecemasan la... lampu kapal terbang xberfungsi lak time tue... rehat la setengah jam.. dah cukup time lampu dia pown da berfungsi... baru la leyh karang ayat..hehe...

yang penting aku nak hidup dalam gelap... sapa nak ikut??



p/s : besh gak guna pelita time gelap...

3 Komen:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

kenapa aku terasa ni?
huwaaaaa..aku nanges ni..aku bagitao mak aku ko perli aku secara tersiratttt..huwaaaaaaaaaa




*korang2,budak nk berak tu mamat nilah,ceh..poyo..bau taik..shuhhhh2..

anisa safwa said...

asal korea? no lah. asal bangi jeh xD

wannz said...

to::penjenayah.merah.jambu.

opps....ko taw mana aku nie..
bukan aku la...ada owank laen la...
silap owank nie...huhu


to::anisa

owh yeker...ingat kan sebelah jalan kat korea...hahaha...