Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

April 2, 2009

I'm so sorry..

4 Komen

Semalam ada satu coling.... kring..kring... first tue aku xjawab pown coling tue... aku ingat sapa la..bia je la...pastu sepuluh minit kemudian ada lak coling kedua.... owh yana rupanya... dia nie budak sekolah teknik aku...salah satu besh friend aku la masa skool teknik dulu.... apa dia nak ekk.?? hah tue yang maseh was2 nie.... dia ckp :" weh wan, nti minggu nie hang balik noh... umah aku wat kenduri kak aku kawen..." alahai.. dia ajak aku lak.... masa tue aku baru ja balik kg.. so, susah cket la nak balik... tp pikir2 kecian lak kat dia...tp nak wat cmner...duet pown dah kering sangat2 nie... sekali lalu dah 54 inggit habes...dua kali lalu dah seratus.... banyak tue.. leyh makan sebulan...kuantan - kedah..jauh gak kan?..

yana nie owank dia klu nk ckap xtgk kiri, kanan belakang dah...dia tgk depan jaa...huh.. xphm ker...hah cmnie..dia nie mulut dia mcm peluru tropido...sekali terkena meletup habes,...ahh apa aku merepek nie...mulut dia suka kutuk aku..tue la aku leyh masuk ngn dia nie... kalau xbalik dia ugut aku lak... alahai..manusia2...tapi mmg betol pown dia cakap...time2 cmnie la nak jumpa kawan2 lama kan?... tapi aku mintak maap bnyak2 la kat hang nie yana... aku bukan saja2 xnak balik...but ermm......

tapi yang sedihnya..aku xdapat nak jumpa kawan2 laen..huahua...sadis sungguh... aku windu kat am....haha <-- bukan gay la --> aku windu nak kutuk dia nie...skunk bukan maen dia nie ligat ngn awek...tunggu hang am... aku cari awek tue sampai jumpa... agak lama gak la aku xjumpa dowank semua nie... masuk taun nie jaa dah 4 tahun rasanya... yang si piqah nie xda la lama sangat sebab dulu aku da kapel ngn kawan dia... so cute...huhu... tapi napa ah.. tiap kali aku kapel ja mesti aku bosan...bosan dengan karenah biokrasi nie...ehh tol ker...karenah owank pompuan nie.. naek tension pown ada... sbb dowank nie slalu mengongkong daa...nak men futsal pown xbg... nak g jamban pown kena bgtaw...hadesh.. tu dia mai citer pasal awek lak..

teringat lak aku masa skoll teknik nie..ngn budak2 nie la aku berkawan..kekal gak sampai skunk nie.. still contact wif other... tp yg xbeshnya budak2 dorm aku yang dah lost contact.... mcm2 nama kitorank kasi kat semua owank..huhu.. tp nama aku dapat nama comot.... cilaka ko am...aku ne da comot....huhu hah baru aku teringt.. masa tue aku set nama awek aku letak nama comel...aleh2 aku lak dpt nama comot...hadesh2... tp xpe ko pown dpt nama gak am...am belen...haha... setiap malam mesti panjat katil dia...yela penjaja yang berjaya la katakan...huahua..besh2... si mat sleeping mana hilang ek... salah sorang mmber aku...mat udang, majumia, katik, uncle...huhu.. sonok bg nama kat owank kan....leyh ingt sampai mati...

tp yang sedihnya mrs bean kami dah meningal dunia dah..inalilah... dia dapat kemalangan.. aku taw pown mmber aku si skingulz yang bg taw...tu pown meseg.. xdpt aku nak melawat arwah masa dia dikebumikan... sadis la pulak... tue la owank ckp kan..yang dah pergi xkan kembali dah..yang hidup nie harus teruskan hidup....insyallah..

skunk aku da nak habeh dah belajar..mungkin lepas nie aku akan still kat kedah...malas dah rasanya nak merantau negeri owank nie...penat..huhu..<>> ermm yeler...
aduh..dah penat menaip dah nie...

sampai cinie jela ekk..

k

p/s : dah lari tajuk ker...bm aku fail..huahua

4 Komen:

Milimilo said...

oh,org kedah rupenye..saye dulu pnah keje dkt bandar puteri jaya..

wannz said...

lorh yeker...mmg la asl kedah...xtgk profile ekk...huhu...
asl kedah gak ekk

Milimilo said...

xprasan la info yg tulis kat profile tu..x.org perak tp saje gedik nak keje jauh2 kt sg petani tuh..huhu

wannz said...

haha..jauhnya perak g sg petani tue..
ada saudara ekk kat sana..huhu..
perak kat mana?.. jauh2...