Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

April 28, 2009

3P coming soon...

0 Komen
seandainya hidup nie xpenah berhenti daripada mencari ilmu kan.?
ada ja peluang-peluang untuk mendapatkan pengetahuan yang berguna, pengalaman yang xdapat dilupakan, that y la, owank tua cakap semua nie adalah untuk masa depan kita, kalau ilmu penuh didada, cerah la masa depan kita..........kan?...

sekarang aku still tunggu untuk memulakan program baru yaitu 3P... 3p nie means program pertauliahan profesional...sebabnya sebelom nie aku tanya la kawan2 aku...dowank semua xtahu... to knoe detail about that :: http://3p.prestariang.com.my/ .

opps, aku xpunya waktu untuk tulis panjang, i have to go now.. nak kemana? nak kemas barang balik kampung halaman laa..... see yaa...

p/s : kepada kawan2 yang xbalik..tlg tgk2 kan buah hati aku ekk..


0 Komen: