Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

April 25, 2009

3 hari lg....

3 Komen
Yeay...
masa yang aku tggu hampir tiba....
apa yang terjadi 3 hari lg?
hah tue la kita xthu tue..<-- cam kenal ja ayt nie..huhu
3 hari lg kehidupan aku kembali menjadi paranormal...
aip... silap2...normal deh... paranormal kawan ngn antu lorh.. ahaks... mengenangkan naseb diri yang serabut nie...
fuhh.. penat lorh...

minggu lepas mak aku tipown..
apa yang dia ckp?
hah dia ckap suh balik umah..
sbb semua family aku nak berkumpul lak...
wat kenduri cket katanya..makan nasi daging...
(sapa nak join leyh la..klu xmalu la..huh)
hati nie baru meronta2 xnak balik lg...
sebab lepas nie ada 3p lak..
tapi disebabkan im the good son..
so, kena la balik gak...huhu

pasal exam lak...
1 paper je lg yang maceh tinggal.network programming...
yeah.. nk habeh dah...
chaiyok2 wannz... do the besh...
coding semua dalam linux...cmner?
malam nie kena start guna ubuntu balik nie..huhu
susah2 men ngn coding nie..
saket kepala deh...
tp my classmate ckp.. baca slide sudah...!!!
yeker baca slide sudah?
semua soklan masuk ke dalam slide tue??
confius2x

megenai 3 hari lg apa yang aku nak buat...
adalah aku nak balik kedah...
fuh... windu bangat sama pamily....
windu sama adek2... kawan2....
skunk ngah mengira tiap saat jam bergolek..
wah.! semangat... yela dok cinie klu duet ada besh la...
masalahnya skunk duet dah pokai...
nmpak tempat yg paling besh kat umah je la.. huhu....
nk hidup kat tempat owank pown rasa da xbesh...
kan??

3 Komen:

Juliet_iRa~" said...

hye2..camne nk jd follower awk??huhu

wannz said...

hah??
follow je la..xleyh ekkk

Juliet_iRa~" said...

aah..xkuar ape2 pon blh kanan ni..just kosong..just ada entry2 yg da dipost je..huhu..page berat sgt ke??huhu..xpon be my follower 1st then nt kte add link kamu kat my blog..