Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

April 10, 2009

Mini Exibition End

5 Komen
Setelah berkerja keras selama 2 hari berturut-turut.. akhirnya habes gak mini exbition nie.. dapat kami sumbangkan sedikit mengetahuan pasal window 7 kepada student dah lecutre walaupun xsehebat team microsoft... dengan comitment yang diberikan oleh group member, booth aku berjaya mendapat ranking antara booth terbaek(tahniah juga buat group murni ngn group abang..)..alhamdulilah.... terima kasih kepada budak2 bcs, dcs, lecture dan semua yang terlibat..... walaupun dipaksa keras oleh lecture..hehe

malam nie kitorang plan nak makan sizling(sapa nak ikut...)...uish.. dah lama xmakan benda alah nie.. duet pown xyah nak keluar dah sbb dah dapat hadiah dari encik azhar...huh... lagi bape minggu ja aku ada kat u nie...lepas nie mungkin xdapat datang dah cinie.. time nie la nak bersama kawan..kn? awek kena tinggal dulu..huhu...

semalam dalam dok releks2...dapat seru nak bukak web ptptn nie....dalam otak nie terpikir nak bayar hutang...alahai banyak gak nie..cmner aku nk bayar hutang... dalam web tue ada loan calculator..so, dengan guna aplikasi tue aku pown congak la...kira dalam setahun..fuh bnyak beb klu dibayar sebulan...xjadi la byar tuk setahun, lepas tue aku kira balik tuk 2 tahun... bnyak lg nie... sebulan RM***.58... banyak duet aku nak bayar sebulan banyak tue...mintak2 la pas habeh nie aku dapat keje elok2... cmner nak Njoy kalu duet gaji kena bayar hutang kan..arghhh.... hutang-hutang....

ahh ingat pasal hutang nie, sapa2 yang terasa berhutang dengan aku tue sila jelas kan ekk...jangan bg aku sumbat dlm penjara..ha2.... yg lom bayar duet topup, duet stiker Window 7 masa exibition tue byar la k... aku nie sebenarnya xsuka tuntut hutang, klu time darurat mcm aku xda duet..ahh time tue baru la aku mintak..hee...

Final year project cmner?? owh pasal final year project, ada baper function lagi yang aku lom buat...kemalasan aku melanda skunk nie..aku nak jumpa supervisor pown asyik termiss jaa...supervisor aku bz daa...ala cmner nie.....klu xdpt gak terpaksa la aku extend satu sem...cmner aku nak cari duet nie...aduh...susahnya hidup nie... klu duet jatuh dari langit, kan besh...hidup pown senang. nak extend 5 tahun pown bleh...ahh...

aduh sejuknya.malas aku nak mndi sejuk2 nie...basuh muka sudah..haha..lepas nie ada kelas web development lak..baru 2 kali rasanya wat lab... sok lak ada hot(hand on test) aku nak jawab benda apa nie...??? sapa yang pakar dalam asp.net tlg ajar aku cket..huahua.....kecian kat aku...
dah2 nak g mandi lak nie...huh..

p/s: penghutang bayar cepat ekk....nak mandi ala kerbau jer nie....huh

5 Komen:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ceh...
banggalah tu...

hoih,makan tu igt2 org len sikit..
:P

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ceh...
banggalah tu...

hoih,makan tu igt2 org len sikit..
:P

AfiqahAR said...

ahaha.
cian ank hutang byk. :P
ank mmg busok!
dr dulu pa dok wt keja cmni.isk3.

wannz said...

uish...
nk ikut jom la budak secret...
mkn sizling kat sblh caltex tue...
huhu
tp duet sendiri la deh...huahua

wannz said...

pikor...
nak wat cmner...
utang ttp hutang...
nk pinjam kat ank..
ank kedekut...ceh.....

uiks...
walaupun xda air...
aku still wangi beb...huhu...