Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

April 8, 2009

Dia curang!!!

2 Komen
Aku xsangka dia buat aku camnie...aku dah bagi dia kasih sayang yang cukup tapi kenapa dia sangup mendua kan aku...mungkin dia dah dapat kekasih baru dan terus melupakan aku.. dulu time aku balik umah jaa dia terus peluk aku..tapi sekarang nak pandang pown xnak dah..mungkin dia dah bosan tengok muka aku..ermm napa dia wat aku cmnie..aku rasa macam hidup nie x bermakna lagi tanpa dia..aku ingatkan dia seorang yang setia tapi aku silap..dia juga seperti yang laen. suka sangat curang walaupun dia tahu aku sangat sayang dekat dia... Dulu first time jumpa..walaupun dia xcakap tapi aku dapat rasakan aku akan bahagia dengannya..tp itu dulu, sekarang semuanya dah berubah...

Sampai bila engkau terus nak menipu aku.... sebelom aku pulang ke U aku sempat berjumpa dengan pakwe dia tue..bukan men mesra lagi aku tengok..terasa dunia nie dowank yang punya.. hidup nie memang sukar nak tahu kebenaran...memang dulu dia suka sangat kat aku.. sampai xnak merengang walaupun seminit xkira la bila makan ataupun mandi..selalu dia akan ikut aku kemana aku pergi..semenjak aku masuk u nie..dia mula berubah cket demi cket..mungkin selera dia dah berubah... adakah ini salah aku ataupon masa yang membuat dia berubah hati...

kebetulan masa aku balik ke rumah aritue..member aku ajak kuar jalan2.. xsangka aku terserempak dengannya..ahh..bukan men mesra lagi aku tengok..adakah dia nak wat aku jeles ataupun mmg terbukti cinta dia memang sejati....aku sempat ambik gmbar dia masa tue...tapi xpela.. asalkan engkau bahagia aku pown turut bahagia..mungkin jodoh kita dah tiada...

tengok la gmbar nie..bukan men mesra lagi dengan pakwe baru....
sapa xjeles...

p/s : mesra x kucing nie...nie wat aku jeles nie..hee

2 Komen:

AfiqahAR said...

menurut lokasi dan shot, membuktikan ni BUKAN kucin ank.
tipoo!!

wannz said...

aku pown xckap nie kucing aku kan...
huahua....