Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

June 3, 2009

blog aku bersawang dah....

2 Komen
alahai blog....
dah habesh penuh sarang labah2.....
puish2.... kena kemas balik nie...
habesh semua berhabuk dah...... alahai....
meh mop..nak lap lantai cket..ahah...
penyapu mana nie? bersepah habesh...
amah g mana ntah..haish...

Aku Kembali sihat....

Akhirnya aku dah sembuh penyakit yang aku sendiri xnak.....
semua ketentuan ilahi... kena trima dengan redha ja... insyallah lepas nie rezeki aku bertambah kot...huhu... sememangnya kita xleyh nak lari dari penyakit... betol x? kalau xbetol memang laa...
semiggu lagi makan nasik Pree laaa gamaknya.....

Program 3P ku berjalan lancar...

Baru jer masuk kelas... alahai kena wat group project lak... dalam kepala nie.. kosong lagi...
xtahu satu benda pown dalam flash... setakat nak edit template tue bley lagi la...
kalau nak buat sendiri seminggu gak la nak siap....

habesh la aku,... aku serahkan kepada group members laen la.. pandai la korang buat..
aku just leyh bg pandangan yang bernas jaa.... yang selebihnya...ehehe.. paham2 je la ekk... kuikui... bukan lepas tangan nie.. tp bagi peluang kat owank laen yang berbakat besar... Baeknya aku...

tapi pelik laa.. aku dapat mc 10 hari... tapi kan... xlogik betol... dalam jadual attendance semiggu aku absent... ne leyh cmnie kan... kira xberguna la mc doktor bagi.... mungkin ada kesilapan nie.. kena rujuk pakar balik nie... haish... kejer lagi... penat ahh.... bukan sengaja... entry sebelom nie pown aku dah explain penyakit aku..ehehe... cian aku kan??


Lama Xmaen Snooker...

Time bercuti kat umah nie... al-kisahnya berbunyi cmnie....
tengah sedap dok berehat di syurgaku rumahku.. tetiba ada lak makhluk ganjil ajak aku bermaen snooker... wah.. muka berparut pown nak g maen snooker ker,...
dalam hati berkata : sedap gak maen snooker nie.. dah lama xmaen... lg pown bosan jer dok umah nie.... hape lagi.. malam tue decide la men snook... dengan syarat..hehe.. apa syaratnya ekk.. sapa kalah bayar... wah dengar2 jaa cam besh ja... aku dah tahu budak2 yang ajak aku tue xda la hebat mana pown... kalau ikut naseb memang aku bleyh bantai dowank tue.. haper lagi pas tue... let go to pepsi lorh (tempat snooker dekat sg petani).

first table.. aku menang... padan muka dowank nak ajak aku maen sgt... walaupun kiraan mata tue hutang jer... tapi dapat men free gak... ahaks... kira oke la..duet xyah nak kuar dah....

second game.. (nie xpueh hati nie...) yang second game nie aku cemerlang cket... xda hutang2..
dapat lagi maen free.. jimat duet aku... tapi segan gyler.. muka penuh berbintik2 mcm kena sengat tebuan jaa...huh.. lantak lak.. aslkan menang..kehkeh...

last game... yang nie aku second jaa... tapi still xyah bayar.. sebabnya yg tempat ke-4 kena bayar ringgit yang ke-3 lak bayar sen... epy gyler aku.. kalau hari2 cmtue memang berlemak habesh aku nie.. memang xterpkir dah nak balik UMP nie...haish...


Anak akak Aku yang nakal...


hah nie yang paling aku xpuas hati nie... balik2 ja umah.. anak akak aku datang la umah...
muda lagi.. tahun nie baru darjah satu.. tapi mulut dia tue.. fuh.. kalah mami jarum beb...
tengok ja muka aku mcm haprak nie ada ke patut dia ckap aku kena "cikunguya".. Haprak punya anak saudara... xpatut cakap kat aku camtue.. macam nak nagess ja rasanya.. ahaha...
xkecian ker kat aku tgk aku merana nie... memang xpatut la...huh...

Tiap kali jer dia datang habesh la aku jd mangsa... mangsa buli.. adesh.. naseb aku la...
slalu sangat buli dia.. ambik balik.. aku lak kena ngn dia... ciap la ko nanti.. aku nak balik dah nie... ahaha.. dah jadik NaTeS. wahaha...

walaupun aku jd bahan buli...hehe.. tapi adek bongsu aku baek jer.. jaga aku... sapu ubat kat aku..
Trimas kaseh adekku.. ahaks.. dia kecian kat abang dia la tue.. tapi satu jaa.. lepas habesh ja sapu ubat tue.. hape lg... mintak lak singgit kat aku... memang xikhlas tolong abang dia nie... ish2... xbaek betol... tapi sebab adek tersayang.. bagi je la... aku pown nak jadi sowank abang yang baek..ehehe


wah.. cukup la setakat nie aku merepek...
papepown doakan aku leyh jawab exam nati ekk...
10 jun dua course... dreamweaver ngn flash....
k... daa....

2 Komen:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

patutlah ko terer flash..
ko mmg ade blaja eah?
all the best!!!
nnt dh terer tlglah ajar saya pacal yang hina ini...

wannz said...

asl ko xjoin jer ambik program nie...

klu x mesti ko expert punya....