Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

June 11, 2009

Blog Aku Disita...

4 Komen
yaa,,.. berdasarkan tajuk yang besh nie...
blog aku akan disita oleh pemilik tuan tanah....
dah sebulan xbayar on kos....haha...

so selamat tinggal dunia blog....
aku dah nak pencen dah...
xnak dah berblog2 nie....

gud bye....
tata... tutu...
selamat tinggal jugak pahang darul makmur...
bubye....

4 Komen:

miss kalut said...

lorrhh.. ceptnya tutup kedainya..

AfiqahAR said...

er.
mcm gulung tikaq ja.
ank pinjam dwet along xbyq ar 2.
cbb 2 nk larik.
kan? kan?
bila blk pdg serai weh?

wannz said...

to mahabbah :::
nak balik dah kan.. terpaksa tutup kedai laa...haha...

to Pikato:::
bnyak la utang along...
aku balik jumaat nie...
esok la aku balik..huhu

AfiqahAR said...

mari buat bisnes gn aku! yeay! xD