Pages

Banner 468 x 60px

SelaMat DaTang Ke WannZ ZOne.. UnTuk Membaca ArTikel peNuh Klik paDa TaJuk EnTry...

July 16, 2010

Sudah sekian lama tidak menulis

1 Komen


Assalamualaikum...

Wahh... sudah terlalu lama aku tidak melepak ke dalam blog nie... bukan apa dah xda masa nak mengonlinekan diri... tambah pula nak post artikel baru..hurm... alhamdulilah arinie cuti ditambah pula xleyh nk menidorkan diri. bleyh gak aku tulis pe yang patut kan...hee...



Pekerjaan?
Sekarang bermulalah alam pekerjaan..walaupun bukan hajat aku untuk kerja cmtue.. tp apakan daya rezeki belom ada.. terpaksa meneruskan hidup dengan mencari duet... walaupun pown xseberapa gaji dia tp boleh la untuk menampung kehidupanku sorang.. Insyallah kalau la ada rezeki mintak2 la dapat keje kerajaan..itu yang diharapkan oleh semua pengangur dan ex student..... ahh tension klu nak pilih keje elok2 dulu... at least kita dah ada tapak pown dah kira ok kan?.. teringat aku masa aku keje dulu.. trainer puji coz xmemlih keje... sbb aku baru nak masuk alam pekerjaan memerlukan platform dulu sbelom dpt keje yang lebih baek...Insyallah..

Sebelom nie dapat la tawaran sambung beljar... tapi kecian lak kat family aku... mesti dowank riso ngan duet lak.. lebih baek aku lupakan ja hasratku untuk sambung...uhuk2... apakan daya family lebih penting dari segala2nya.... nak xnak kena la keje gak.. leyh gak meringankan beban mereka... Umo dah meningkat tapi keje pown x lagi... agaknya kalau aku sambung bila la dapat kumpul duet untuk kawen gamaknya....haish...

Cukup sudah untuk arinie.... bye